zaterdag 21 februari - zaterdag 28 februari 2026

Skireis Oostenrijk Februari

See bei Ischgl - 1610€ pp (incl. BTW)
Meer info
Boek nu
  • Algemeen
  • Accommodatie
  • Activiteiten
  • Praktisch
  • Datum & prijs
Waar: See bei Ischgl
Wanneer: Zaterdag 21 februari tem zaterdag 28 februari 2026

Op deze skireis trekken we naar Oostenrijk, naar See bei Ischgl. Ons dorp ligt op 1000 meter hoogte en is ideaal gelegen om te gaan skiën in heel de Silvretta Arena. Met circa 45 km pistes in See zelf en 215 km in het nabijgelegen Ischgl (15min rijden) ben je de hele week zoet! We gaan zeker ook een keertje skiën in Kappl, waar het altijd zonnig en rustig is!

In Ischgl ski je sowieso meestal boven de 2000 meter wat het één van Oostenrijks meest sneeuwzekere bestemmingen maakt. Skiën, snowboarden of après-skiën, hier komen de meest veeleisende wintersporters aan hun trekken.

We reizen naar Oostenrijk met comfortabele minibusjes, waarin telkens zes deelnemers zitten. We vertrekken op zaterdagmorgen 21 februari, en komen terug thuis op zaterdagavond 28 februari. We kunnen dus zes dagen skiën, van zondag tot en met vrijdag. De skipas voor See zit ook inbegrepen in de prijs.

We bieden een begeleide skivakantie aan, dit wil zeggen dat we gaan skiën in groepjes, samengesteld op basis van skiniveau. Je bent uiteraard vrij om er ook op je eentje of in een zelf samengesteld groepje op uit te trekken.

Wil je een dagje rust, of een dag iets anders doen, dan kan dat zeker. We organiseren ook steeds een rodelmiddag, de liefhebbers kunnen dan met een slee de berg afknallen…Altijd spektakel! 🙂

Ons skigebied is de Silvretta arena. In de Silvretta Arena voel je de uitgestrektheid van grote Franse en Zwitserse skigebieden! Maar ondanks de grootte voelt het skigebied toch compact aan. Je bent vrij snel van de ene kant van het gebied naar de andere. Ongetwijfeld speelt mee dat 90 procent van de pistes boven de 2000 meter ligt en je boven de boomgrens ongekende mogelijkheden hebt. Vanuit het Oostenrijkse Ischgl zoef je als eerste met een snelle cabinebaan naar een hoogte van 2320 meter om vervolgens een gigantische komvormige ski-arena te aanschouwen: de Idalp. Dit is het centrum van het skigebied. De hoogste toppen die Ischgl van Samnaun scheiden zijn de Greitspitze (2872m) en de Palinkopf (2864m). Een van de langste afdalingen in het gebied is de ‘Duty Free Run’, naar het belastingvrije Samnaun. Dit skigebied bevat verder alles wat een gebied moet hebben, van automatische snelheidsmeting tot en met een groot funpark.

Met 2Move kunnen zowel beginnende als gevorderde wintersporters mee.  Voor beginnende skiërs en snowboarders is de Silvretta Arena vooral interessant omdat de pistes voor beginners op de Idalp liggen. Door de hoogte ski je vaak op goede sneeuw. Verder is de Silvretta Arena voornamelijk interessant voor de wat gevorderde skiërs en boarders. De pistes zijn uitdagender dan in een gemiddeld skigebied en ook off-piste liggen er aardig wat mogelijkheden.

Hotel Ad Laca ***

We verblijven in een kleinschalig hotel met een familiale sfeer, er zijn  slechts 25 kamers.  Ad Laca is een knus 3 sterren hotel gelegen op wandelafstand van de skipistes van See en op 50m van de skibushalte naar Ischgl. Er is een energiek ontbijt,  een lekker avondmaal en een geanimeerde après-ski. Er is ook welness voorzien , met onder andere een sauna, whirlpool , massagemogelijkheden en een solarium.

Alles kan , niets moet is het motto van deze reis!

http://www.natur-hotels-see.at/en-adlaca/our-hotel.html

  • Skiën
  • Snowboarden
  • Apres–ski
  • Wellness (jacuzzi, sauna,…)
  • Bezoek aan het dorpje
  • Spelletjesavonden
  • Rodelen

  • Uitgebreid Ontbijtbuffet
  • 4-gangen menu met hoofdgerecht naar keuze, saladebuffet en voorgerecht
  • We rijden met minibusjes
  • We rijden overdag.
  • Het exacte vertrek- en aankomstuur word je via mail meegedeeld.
  • Skiverhuur ter plaatse. Wij raden dit expliciet aan, onze ervaring leert dat we best ter plaatse materiaal huren. Dan kan je al eens wisselen als er toch iets niet blijkt te passen of kan er een herstelling gebeuren indien nodig.
  • Prijzen ski + botten: +/- 120 à 14O euro (afhankelijk van niveau), prijzen snowboard + botten: 120 à 140 euro.
  • Indien je eigen skimateriaal hebt kan je dit uiteraard meenemen.

Datum : zaterdag 21 februari 2026 – zaterdag 28 februari 2026
Prijs: 1610€ (PVB  700€ +21%btw)  in te brengen.)

Inclusief:

  • Half pension: Uitgebreid ontbijtbuffet
  • Uitgebreid avondmaal
  • Skipas See
  • Vervoer Heen en Terug met minibusjes
  • Begeleide ski-uitstappen
  • Avondactiviteit
  • Begeleiding bij skilessen
  • Vrij skiën
  • Begeleiding bij huur skimateriaal
  • Vervoer naar skipistes

Exclusief:

  • Huur skimateriaal : +/- 140€ voor skimateriaal, snowboard +/-140€.
  • Middagmaal op de piste (reken op  10 à 15€, drank inclusief)
  • Skiles: +/-220€ voor een week. (niet verplicht!)
  • Single kamer (alleen slapen): 175€ per persoon per week extra. (Deze zijn beperkt beschikbaar)
  • Uitbreiding skipas hele Silvretta Arena (120€)
Algemene info & voorwaarden:

Verzakingsrecht

De consument beschikt niet over het recht om van een aankoop af te zien.

Hoewel artikel 47 van de Wet betreffende de marktpraktijken en consumentenbescherming bij de verkoop op afstand in een termijn van 14 kalenderdagen voorziet waarbinnen de consument de overeenkomst kan herroepen is dit herroepingsrecht niet van toepassing op de contracten gesloten via deze website.

Ingevolge het KB van 18 november 2002 (artikel 139§2 Wet marktpraktijken en consumentenbescherming) worden overeenkomsten op afstand betreffende diensten voor logies, vervoer, het restaurantbedrijf en vrijetijdsbesteding onder bepaalde voorwaarden vrijgesteld.

Deze uitzondering voor de toeristische sector werd ingegeven door de specificiteit van de in deze sector geleverde diensten en is in overeenstemming met Europese richtlijn betreffende de verkoop op afstand, die eveneens een uitzondering voorziet voor diensten betreffende logies, vervoer, het restaurantbedrijf en de vrijetijdsbesteding.

Verzekering

Alle reizigers zijn verzekerd via:

2Move Travel

Veldenstraat 34

2580 Putte

Ondernemingsnummer BE0783678638

Verzekerd tegen financieel onvermogen bij verzekeringsmaatschappij:
AMLIN
Koning Albert II laan 37
1030 Brussel

We zijn aangesloten bij:

Vlara
Steenweg op Antwerpen 26
2300 Turnhout
Ph: +32-14.730.430.
Gsm: + 32-0475.789.375
BTW: BE 0860.472.053

algemene voorwaarden

 

Algemene voorwaarden

Onze bijzondere voorwaarden maken integraal deel uit van de overeenkomst en vullen de algemene voorwaarden van de Geschillencommissie Reizen aan, alsook de bepalingen van de wet van 21 november 2017 betreffende de verkoop van pakketreizen, gekoppelde reisarrangementen en reisdiensten (de “Wet”), en desgevallend de contractuele voorwaarden van de leveranciers van reisdiensten.

Pakketreizen:

OFFERTES
Al onze brochures, promoties, webpagina’s of offertes worden te goeder trouw opgesteld in functie van de op dat moment beschikbare informatie. Kaarten, foto’s of illustraties zijn louter informatief en niet contractueel.
De reiziger aanvaardt uitdrukkelijk dat de informatie die hem wordt overgemaakt kan gewijzigd worden. Tenzij anders overeengekomen, zijn onze offertes geldig op het moment van opmaak/uitsturen.
Kennelijke materiële fouten in de precontractuele informatie binden ons niet en mogen we rechtzetten.

TOTSTANDKOMING VAN DE OVEREENKOMST
De overeenkomst komt tot stand wanneer deze door ons wordt bevestigd en het voorschot van 500 euro (of 1000€ bij verdere reizen) wordt overgemaakt.  

PRIJS EN BETALINGSMODALITEITEN
De prijs omvat alle reisdiensten die in de overeenkomst (reisbeschrijving) zijn opgesomd, alsook alle belastingen en, indien van toepassing, alle bijkomende vergoedingen, toeslagen en andere kosten.

We behouden ons het recht voor om prijzen te verhogen in geval van veranderingen in:
1° de prijs van passagiersvervoer die is toe te schrijven aan de toegenomen kostprijs van brandstof of van andere energiebronnen, of
2° de hoogte van belastingen of vergoedingen over de in de overeenkomst begrepen reisdiensten, die worden geheven door niet direct bij de uitvoering van de pakketreis betrokken derden, met inbegrip van toeristenbelastingen, landingsrechten en vertrek- of aankomstbelasting in havens en op vliegvelden, of
3° de wisselkoersen die voor de pakketreis van belang zijn
In geval van verlaging van voormelde kosten na het afsluiten van de overeenkomst en voor het begin van de reis heeft de reiziger recht op een proportionele prijsvermindering. In dit geval zullen we het recht hebben om administratieve kosten aan te rekenen. We zullen deze kosten verantwoorden alleen op uitdrukkelijk verzoek van de reiziger.
Elke prijsverhoging zal aan de reiziger worden meegedeeld uiterlijk een maand vóór het begin van de reis via mail met opgave van een motivering voor die prijsverhoging en een berekening.

Bij inschrijving van een reis wordt een som van 500 euro betaald. Dit geldt als voorschot. Verdere betalingen en data zijn duidelijk vermeld op de factuur.

Elke niet betaalde factuur op vervaldatum zal van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling aanleiding geven tot het betalen een forfaitaire schadevergoeding van 10 % op het factuurbedrag en een interest van 10% op jaarbasis.
Als alternatief behouden we ons het recht voor om in geval van niet-betaling van facturen binnen de vervaldatum de overeenkomst te beëindigen mits ingebrekestelling met onmiddellijke uitwerking en vergoeding te vorderen van onze schade met als minimum de opzeggingsvergoeding van art. 4. Door de reiziger betaalde voorschotten zullen met de schadevergoeding worden verrekend. We zullen echter altijd samen naar een oplossing zoeken door eventueel een afbetalingsplan op te stellen.

OPZEGGING DOOR DE REIZIGER
Elke opzegging door de reiziger moet ons toekomen per aangetekende brief op het adres opgegeven op de bestelbon of per mail – met vermelding van de te annuleren personen, prestaties en reden. Opzeggingen die ons toekomen op een sluitingsdag of na 17h op werkdagen (ma – vrij) worden geacht ontvangen te zijn op de volgende werkdag.
In geval van opzegging, zullen wij de volgende opzegvergoedingen aanrekenen :
• Meer dan 57 dagen voor vertrek : 25% van de totaalprijs
• Van 56 tem 29 dagen voor vertrek : 50% van de totaalprijs
• Van 28 dagen voor vertrek tot de dag van vertrek : 100% van de totaalprijs
Deze kosten kunnen vermeerderd worden met werkelijk gemaakte kosten zoals o.a. Vliegtickets en andere diensten die niet terugbetaalbaar zijn of een hogere kost inhouden dan hierboven vermeld.
Elke eventuele terugbetaling zal gebeuren na aftrek van de verzekeringskosten en visakosten.
Opgelet::Vluchten en andere transport tickets geven altijd aanleiding tot 100% opzegvergoeding.

WIJZIGINGEN DOOR DE REIZIGER
Vraagt de reiziger om een of andere wijziging, dan zullen we alle kosten aanrekenen die daardoor worden veroorzaakt.

WIJZIGINGEN DOOR DE ORGANISATOR
Wij behouden ons het recht voor om voor het vertrek kleine wijzigingen aan te brengen aan de overeenkomst. In dit geval wordt de reiziger verwittigd via mail.

Wij behouden ons ook het recht voor om kennelijke materiële fouten in de overeenkomst recht te zetten.

Wanneer er ingrijpende wijzigingen aan de overeenkomst moeten worden gebracht of wanneer de prijs dient verhoogd te worden met meer dan 8 %, conform art. 20 van de wet, is de reiziger verplicht ons binnen de 2 werkdagen na de aankondiging van de wijziging te verwittigen van zijn beslissing om de wijziging al dan niet te aanvaarden. Zo niet, wordt de overeenkomst automatisch beëindigd. De beslissing dient per mail gestuurd te worden of met een fysieke handtekening op de bestelbon op kantoor.

OVERDRACHT VAN DE OVEREENKOMST
In geval van overdracht van de overeenkomst, en voor zover wij hebben kunnen vaststellen dat de overnemer aan alle voorwaarden van de overeenkomst voldoet, zijn de overdrager en overnemer solidair gehouden tot betaling van de kosten die voortvloeien uit de overdracht, vermeerderd met een dossierkost van 50 euro. De reiziger begrijpt dat in sommige gevallen de kost van de overdracht kan gelijk zijn met de prijs van de aankoop van een nieuwe reisdienst (zoals bijvoorbeeld in het geval van niet wijzigbare of terugbetaalbare vliegtickets).

NON-CONFORMITEIT EN BIJSTAND
De reiziger is verplicht om ons onverwijld op de hoogte te brengen van elke non-conformiteit die hij ter plaatse vaststelt. Elke klacht in dit kader zal beoordeeld worden door de organisator in functie van de concrete omstandigheden en de aard van het geboekte pakket.
De reiziger moet zijn klachten op de volgende wijze kenbaar maken :
Telefonisch op 0032/498 45 54 52  ofwel per mail naar info@2-move.be .

De reiziger begrijpt dat indien hij ons niet correct en onverwijld op de hoogte brengt, hij ons verhindert om het tegengekomen probleem efficiënt op te lossen. De financiële gevolgen daarvan zullen ten laste van de reiziger worden gelegd.

AANSPRAKELIJKHEID VAN DE ORGANISATOR
Wij zijn aansprakelijk voor de goede uitvoering van de reis.

Onze aansprakelijkheid is evenwel beperkt tot drie maal de totaalprijs van het pakket, behalve in geval van persoonlijk letsel of opzettelijk dan wel door nalatigheid veroorzaakte schade. Voor zover internationale verdragen grenzen stellen aan de voorwaarden waaronder een dienstverlener die een reisdienst verleent die deel uitmaakt van een pakketreis, schadevergoeding moet betalen, of aan de hoogte van die schadevergoeding, gelden die grenzen ook voor ons.

Wij zijn nooit aansprakelijk voor de goede uitvoering van reisdiensten die niet uitdrukkelijk staan vermeld in de pakketreisovereenkomst alsook niet voor de prestaties die de reiziger zelf ter plaatse heeft geboekt.

REISDOCUMENTEN
De reiziger moet in het bezit zijn van geldige reisdocumenten om zich in het land van bestemming te begeven. In sommige gevallen volstaat een identiteitskaart, in andere gevallen een internationaal paspoort (soms geldig tot zes maanden na terugreis) en nog in andere gevallen een internationaal paspoort en visa. Deze geldige informatie wordt bij de reisinformatie doorgegeven.
Ook al proberen wij de reiziger zo goed mogelijk te informeren over de formaliteiten voor het land van bestemming, toch komt het aan de reiziger toe om de geldigheid en conformiteit van zijn reisdocumenten na te zien. Op de niet-Belgische reiziger rust de plicht om zich te informeren bij zijn Ambassade of andere diplomatieke instanties teneinde de geldende formaliteiten te kennen. Wij zijn niet aansprakelijk in geval van nalatigheid van de reiziger op dat vlak.

Degene die de overeenkomst aangaat verbindt er zich toe om ons bij boeking te informeren van zijn nationaliteit en ons te verwittigen van elke relevante informatie in dit opzicht.

GEZONDHEID
Wij kunnen de gezondheidstoestand van alle reizigers niet kennen. Op de reiziger rust dus de plicht om zelf de nodige inlichtingen in te winnen omtrent de gezondheidsformaliteiten op de gekozen bestemming.
De reiziger verklaart dat hij medisch, fysiek en psychisch in staat is om de gekozen reis te ondernemen. De reiziger die een fysieke of psychische beperking heeft, een mobiliteitsbeperking heeft of aan een ziekte lijdt die een behandeling vergt of die zwanger is, moet ons daar verplicht van op de hoogte stellen, desgevallend via de persoon die de reis boekt. Wij behouden ons het recht voor om een reiziger voor een reis te weigeren indien, om objectieve en niet-discriminatoire redenen, blijkt dat hij niet in staat is om deel te nemen.
De reiziger wordt aangeraden om aangepast materiaal en uitrusting te voorzien in functie van de aard van de reis, behalve indien dit is inbegrepen in het pakket. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor de nalatigheid van de reiziger op dat vlak.
Wij verwachten het naar eer en geweten invullen van de  ‘2Move vragenlijst’ en tijdig te bezorgen via mail.

FINANCIEEL ONVERMOGEN
Zoals de wet het voorziet, is ons financieel onvermogen beschermd door Amlin verzekeringen, Koning Albert II laan 9 te 1210 Sint Joost ten Node, als zekerheid voor de repatriëring van de reizigers en de terugbetaling van alle betaalde sommen.

VERZEKERING AANSPRAKLIJKHEID
Onze aansprakelijkheid wordt verzekerd door Amlin verzekeringen, Koning Albert II laan 9 te 1210 Sint Joost ten Node

VLUCHTEN
De vluchturen worden een maand voor vertrek meegedeeld. Elke wijziging zal onverwijld worden meegedeeld aan de reiziger.

De identiteit van de uitvoerende luchtvaartmaatschappij zal aan de reiziger bekend gemaakt worden uiterlijk op de reisdocumenten conform Verordening EU 2011/2005.

De reiziger is verplicht om zich tijdig aan te bieden voor de inscheping, met alle nodige reisdocumenten. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor incidenten, zoals een vluchtweigering, veroorzaakt door opzet of of de nalatigheid van de reiziger.

De reiziger is verplicht om alle verlies of diefstal van, of schade aan bagage aan te geven aan de uitvoerende luchtvaartmaatschappij. Een PIR (property irregularity report) dient opgemaakt te worden. Bij transport per autocar of trein dient een attest aan de begeleidende medewerker gevraagd te worden.

De luchtvaartmaatschappijen die op de zwart lijst van de Europese Commissie in toepassing van EU Verordening 2311/2005 van 14 December 2005 kunnen hier worden gevonden : https://ec.europa.eu/transport/modes/air/safety/air-ban_en
BESCHERMING PERSOONSGEGEVENS (GDPR)

Wij verzamelen uw gegevens conform EU Verordening (2016/679)- (« GDPR »).
De persoonlijke gegevens die u ons meedeelt zijn noodzakelijk voor het behandelen van uw boeking en voor de uitvoering van de overeenkomst (artikel 6.1.b GDPR). Te dien einde kunnen uw gegevens gedeeld worden met onze partners gevestigd in derde landen. Wij doen steeds beroep op partners die een gelijkaardig niveau van bescherming waarborgen zoals voorzien in de GDPR.
Met uw toestemming kunnen uw gegevens ook worden gebruikt om u promotionele of commerciële aanbiedingen te sturen per mail of per post.
Bovendien worden uw gegevens eveneens meegedeeld aan de FOD Binnenlandse zaken en dienstverleners zoals bedoeld en in uitvoering van de wet van 25 December 2016 betreffende de verwerking van passagiersgegevens die de Richtlijn 2016/681 van 27 april 2016 betreffende het gebruik van persoonsgegevens van passagiers voor het voorkomen, opsporen, onderzoeken en vervolgen van terroristische misdrijven en zware criminaliteit omzet.
Als persoon wiens gegevens worden verzameld, heeft u recht van inzage, recht op correctie, recht op verwijdering en recht van verzet. Deze rechten kunnen worden uitgeoefend via mail of brief, met vermelding van uw naam, voornaam en adres, alsook de reden van uw contact name.
Uw klachten over de gegevensverzameling en -behandeling kunnen worden gericht naar het bevoegde controleorgaan.

KENNISGEVINGEN
Tenzij anders bepaald, moeten alle kennisgevingen in het kader van de reis op de volgende adressen plaatsvinden :
– Per brief naar 2-Move – Veldenstraat 34 – 2580 Putte

– Fysiek door het plaatsen van een handtekening  na afspraak bij 2Move – Borrewaterstraat 33 – 2170 Merksem

– Per email : naar info@2-move.be

GESCHILLEN
Alle geschillen die zouden ontstaan naar aanleiding van deze overeenkomst en die niet onderworpen zijn aan de bevoegdheid van de Geschillencommissie Reizen krachtens de algemene voorwaarden van de Geschillen- commissie Reizen, vallen onder de bevoegdheid van de rechtbanken van Antwerpen – afdeling Mechelen.

 

Afzonderlijke reisdiensten

Wanneer wij een afzonderlijke reisdienst verkopen in de zin van art. 71 van de wet, zijn de volgende bijzondere voorwaarden van toepassing :

OFFERTES
Al onze brochures, promoties, webpagina’s of offertes worden te goeder trouw opgesteld in functie van de op dat moment beschikbare informatie. Kaarten, foto’s of illustraties zijn louter informatief en niet contractueel.
De reiziger aanvaardt uitdrukkelijk dat de precontractuele informatie die hem wordt overgemaakt kan gewijzigd worden voor de afsluiting van de pakketreisovereenkomst en dat onze offertes, tenzij anders overeengekomen, steeds “in aanvraag” of “onder voorbehoud van bevestiging” zijn. Tenzij anders overeengekomen, zijn onze offertes geldig op het moment van opmaak/uitsturen.
Kennelijke materiële fouten in de precontractuele informatie binden ons niet en mogen we rechtzetten.

TOTSTANDKOMING VAN DE OVEREENKOMST                                                                                  Wij handelen als bemiddelaars. De overeenkomst komt tot stand rechtstreeks tussen de reiziger en de leverancier van de reisdienst.

AANSPRAKELIJKHEID
Wij zijn nooit aansprakelijk voor de goede uitvoering van de reisdienst.

PRIJS EN BETALINGSMODALITEITEN
De prijs omvat de verkochte reisdienst alsook alle belastingen en, indien van toepassing, alle bijkomende vergoedingen, toeslagen en andere kosten. De reiziger zal desgevallend vergoedingen, toeslagen en andere kosten moeten betalen die wij redelijkerwijs niet konden berekenen of kennen op het ogenblik van de sluiting van de overeenkomst, zoals toeristentaxen, toegangstaxen, enz.

Kennelijke materiële fouten in de prijs binden ons niet en mogen we rechtzetten.
Tenzij anders overeengekomen, wordt de prijs van de reisdienst volledig betaald bij de bevestiging van de reservatie.

Elke niet betaalde factuur op vervaldatum zal van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling aanleiding geven tot het betalen een forfaitaire schadevergoeding van 10 % op het factuurbedrag en een interest van 10% op jaarbasis.

Wij behouden ons het recht voor om reisdocumenten niet vrij te geven zolang niet al onze facturen zijn betaald.

OPZEGGING, WIJZIGING EN OVERDRACHT VAN DE OVEREENKOMST                                      De reisdienst is alleen opzegbaar, wijzigbaar of overdraagbaar indien de leverancier dat aanvaardt en aan zijn voorwaarden.
Elke opzegging, vraag tot wijziging of overdracht door de reiziger moet ons toekomen per mail op info@2-move.be of per aangetekende brief op het adres opgegeven in art. A.16 met vermelding van de te annuleren personen en prestaties. Opzeggingen of vragen tot wijziging of overdracht die ons toekomen buiten onze openingsuren worden geacht ontvangen te zijn op de volgende werkdag.

FINANCIEEL ONVERMOGEN
Zoals de wet het voorziet, is ons financieel onvermogen beschermd door Amlin verzekeringen, Koning Albert II laan 9 te 1210 Sint Joost ten Nod, als zekerheid voor de repatriëring van de reizigers en de terugbetaling van alle betaalde sommen.

VLUCHTEN
Art A14 is van toepassing

BESCHERMING PERSOONSGEGEVENS (GDPR)
Art A15 is van toepassing

KENNISGEVINGEN
Art A16 is van toepassing

GESCHILLEN
Alle geschillen die zouden ontstaan naar aanleiding van deze overeenkomst en die niet onderworpen zijn aan de bevoegdheid van de Geschillencommissie Reizen krachtens de algemene voorwaarden van de Geschillen commissie Reizen, vallen onder de bevoegdheid van de rechtbanken van Antwerpen – afdeling Mechelen.

 

 

2Move Travel

Veldenstraat 34

2580 Putte

Ondernemingsnummer BE0783678638

 

Contact na afspraak op 0032/498 45 42

Borrewaterstraat 33

2170 Merksem

Boeken

Boek nu